.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دیدار نوروزی با استاندار؛
اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان بماند
شمال نیوز : نياز آذري تاكيدكرد: تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10 سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و ....

شمال نیوز : رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ساري و دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي مازندران با استاندار مازندران ديدار و گفتگو كرد .

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، در اين ديدار كه معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري نيز حضور داشت ، استاندار مازندران از تلاش هاي ارزشمند دكتر نياز آذري در دانشگاه آزاد اسلامي استان تقدير كرد و ارتقاء مرتبه علمي شان را به استاد تمامي تبريك گفت و دكتر نياز را يكي از مديران موفق و پرتلاش استان خواند
مقام عالي دولت در استان با اشاره به ايجاد فضاي مناسب آموزشي براي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در واحد ساري ابراز اميدواري نمود با تلاش رياست اين دانشگاه و كاركنان و دانشجويان شاهد اعتلاي علمي و پژوهشي بيشتر در اين واحد دانشگاهي باشيم .
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ساري در اين ديدار گزارشي از فعاليتها و اقدامات انجام شده در دانشگاههاي آزاد اسلامي مازندران ارائه نمود و گفت : در حال حاضر 12 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي ساري و 70 هزار دانشجو در دانشگاههاي آزاد اسلامي مازندران در دوره هاي كارداني ، كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكتر مشغول تحصيل هستند .
دکتر نیازآذری از حمايت همه جانبه استاندار از دانشگاههاي آزاد اسلامي استان تقدير نمود و گفت : استاندار مازندران نقش محوري خود را براي تامين آرامش ، آسايش و امنيت پايدار استان انجام داده اما براي ارزيابي نتايج در محورهاي ديگر نياز به فرصت و زمان بيشتري است .
وي افزود : امروز مازندران براي پيشرفت و توسعه به همدلي و همزباني مردم و مسئولين نياز مبرم دارد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ساري اظهار داشت : الحمدلله در استان كارهاي بسيار خوبي شكل گرفته و اميدوارم اين تيم با تجربه و كاري در استان سالها به فعاليت خود ادامه دهد.
دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي مازندران تصريح نمود : مديريت ارشد استان به دنبال آرامش و توسعه است و استاندار مازندران به دنبال رفع مشكل مردم  و هدفش كارگشايي مردم است.
نياز آذري تاكيدكرد:  تيم مديريتي استان بحران ديده و مجرب است و انصافا براي استان مفيد هستند من اميدوارم اين تيم مديريتي بيش از 10  سال در استان حضور داشته باشند تا بتوانند با برنامه ريزي براي توسعه استان گام بردارند.
وي تاكيد كرد : نمي شود از استاندار در مدت دو سال و سه سال انتظار اقدامي برجسته داشت و بايد ثبات مديريت را در استان شاهد باشيم
وي در پايان تصريح نمود : در طول نوروز 94 تعداد 1000 نفر از ظرفيت اقامتي دانشگاه آزاد ساري و 15 هزار نفر از امكانات اقامتي دانشگاههاي آزاد اسلامي مازندران  استفاده كردند ولي در استان بيش از 10 ميليون نفر اقامت كردند كه بيانگر برنامه ريزي مناسب است .
نيازآذري در پايان گفت : قدمهاي بسيارخوبي در استان گرفته شده است و اميدوارم اين روند در استان تداوم يابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مختار مازندران 20 فروردين 1394
بزودی عزتالله اکبری استاندار میشود
پاسخ ها به این نظر
مازندرانی 19 فروردين 1394
درآینده نزدیک عبوری استاندار مازندانه
حمزه 20 فروردين 1394
خدا نکند که حضرت آقا عزت عزیز مازندران بشود
ایشان در دوره نمایندگی خود چه گلی برسر مردم قائمشهر زد که الان میخواهد استاندار شود. ایشان اول برود وعده هایی که به مردم قائمشهر در موقع کاندیداتوری خود داده بود عملی کند، بعد بیاید دایعه دار (مدعی) استانداری مازندران بشود
نا شناس 20 فروردين 1394
مختار مازندران ، عزت اله اکبری کیه باز..........................................
منصف 20 فروردين 1394
معرفت و اخلاص دکتر نیاز نماد همدلی و ولایت پذیری است. سایر بزرگان استان از اقدام دکتر نیاز درس بگیرند.
ماندگار 20 فروردين 1394
اگه روحانی رای بیاره اکه اجل مهلت بده ان شاالله
نا شناس 20 فروردين 1394
درود بر استاندار مازندران.
حری 20 فروردين 1394
آقای نیاز آذری جنابعالی در زمان مهندس طاهایی استاندار وقت می گفتی،تاکنون استان مازندران چنین مدیری توانمند و قوی بخود ندیده است،او جزء قصد خدمت و توسعه استان و پیشرفت آن هیچگونه نیت دیگری در سر ندارد.
نا شناس 20 فروردين 1394
سلام. نیاز اینو به طعنه گفت. منتظر تغییرات باشید.
نا شناس 20 فروردين 1394
آقای نیاز این حرف ها از شما بعیده!
با این حرفا خودتون رو پائین آوردید
حسن جمالی بادله 22 فروردين 1394
جناب آقای دکترهادی ابراهیمی درگذشت ابوی عزیزتان رابه جنابعالبی وخانواده گرامیتان تسلیت عرض مینمایم روحش شاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.